GÜLÜMSEME GÜL OLUR MU?

Gülümseme,
Gül olurmu?
Gül ki pembe dudaklarında açsın güller
Kalbimi sarıp sarmalasın senin mutluluğun,
Üzümlü kekim, sen yoksun ya ben hep tekim,
Şahit olsun aşkımın büyüsüne ayak uyduramayan her mevsim,
Ender bulunan bir mucizesin,
Gönlümün sevda masalı sensin,
Sıkılmışsın bugün sıkmışlar seni,
Üzülmüşsün,
Kendini kapatmışsın üzmüşler seni,
Oysa benim hayallerimin gerçekleştiği yerdir,
Senin kalbin,
Sensizliği düşünemem,ben seninle varım,
Bir bakışın var bilemezsin,
Coşar tüm duygularım,
Gönlümün şahı,
Adını aşkla anarım,
Bir aşk masalı gibi dillere dolanır,
Derin duygularım,
Öncesini unut,
Ben unuttum üzen ne varsa
Aşka dair,
Seninle baştan başlar aşk,
Seninle sonsuza kadar sürer,
Sürecek her ne varsa...

MUZAFFER MUSTAFA ÇEVİK

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar